Op zoek naar consultkosten dierenarts?

consultkosten dierenarts
Dierenkliniek Duinwijklaan Tarieven.
Vaccinatie hond/kat, exclusief consult. Vaccinatie konijn, inclusief consult. Vaccinatie hond Rabies, exclusief consult. Vaccinatie hond Kennelhoest, exclusief consult. Vaccinatie Nobivac Bb kat, exclusief consult. Indien u bij ons uw huisdier vaccineert, krijgt u 10% korting op uw consult met uitzondering van het vaccinatieconsult.
Kosten van behandelingen bij de dierenarts Dierenarts.nl.
Om een indruk te krijgen van de prijs/kwaliteit verhouding van jouw dierenarts, kunt je de dierenarts vragen stellen over hoe zijn prijs is opgebouwd. Ook kan je tijdens het landelijke evenement Binnen bij de Dierenarts verschillende praktijken bezoeken voor een kijkje achter de schermen.
Tarieven Dierenarts Keizerskroon in Papendrecht.
Over Dierenarts Keizerskroon. Over Dierenarts Keizerskroon. Kosten van onze behandelingen en operaties. Tarieven Dierenarts Keizerskroon. Transparantie over de kosten. Alles begint met vertrouwen. Dierenarts Keizerskroon hanteert eerlijke prijzen en is daar transparant over. U kunt er bij ons vanuit gaan dat wij u geen onzin verkopen en staan voor ons advies.
Tarieven Dierenkliniek Kortenoord.
Bij alle operaties kunt u vooraf aan de dierenarts om een globale kostenraming vragen. Zo weet u waar u aan toe bent. Progesterontest per keer. Voor medicijnen berekenen we verzendkosten. Voor receptvrije producten boven de 7500, worden geen verzendkosten berekend.
Tarieven De Dierenarts aan Huis.
Inclusief consultkosten en exclusief voorrijkosten. De kosten van euthanasie zijn afhankelijk van diersoort en gewicht. Honden en katten vanaf 100. Kleinere dieren vanaf 50. Ook de nazorg kan geregeld worden en de prijzen daarvan hangen af van uw wensen. De mogelijkheden bespreken we samen. prijzen zijn exclusief voorrijkosten. Prijzen zijn inclusief pijnstilling en eventuele antibiotica. Castratie kater: 60. Sterilisatie poes: 130. Castratie konijn: 75. Gebitsbehandeling v.a: 90. Bloedafname excl onderzoekskosten: 20. Bij bestellingen onder 4500, worden voorrijkosten in rekening gebracht. De Dierenarts aan Huis beschikt over een mobiel pinapparaat, zodat u thuis eenvoudig met pin kunt afrekenen.
Dierenkliniek Bornego Heerenveen.
En is er iets met uw huisdier aan de hand, dan kunt u dag en nacht, 7 dagen per week op ons rekenen. In de dienstregeling werken we samen met Dierenartsen Heerenveen, Dierenartsenpraktijk Mid-Frylân en Dierenartsencombinatie Gorredijk. Bij een spoedgeval kunt u gewoon ons nummer 0513 623 350 bellen. U wordt dan automatisch doorgeschakeld naar de dienstdoende dierenarts.
Tarieven Sterkliniek Ermelo.
Vele jaren geleden hanteerden de dierenartsen in Nederland tarieven zoals die werden voorgeschreven door de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde. De Nederlandse Mededinging Autoriteit NMA vond dit uit oogpunt van concurrentie ongewenst en heeft deze standaardtarieven verboden. Sindsdien stelt iedere Nederlandse dierenarts zijn eigen tarieven vast.
Tarieven Dierenkliniek Midden Nederland.
Wij zijn heel transparant over onze prijzen. In onderstaand overzicht staan prijsindicaties voor de meest voorkomende behandelingen. Afhankelijk van de ingreep is bij een aantal operaties altijd een dierenarts en een anesthesist aanwezig. Zo werken we zo veilig mogelijk voor uw huisdier.
Tarieven Mobi Dierenarts.
De dierenarts aan huis laten komen, dat klinkt duur maar dat hoeft niet zo te zijn. U betaald bij ons géén toeslag op het consult als u kiest voor een huisvisite. Wij bieden een persoonlijke service aan huis voor een eerlijke prijs.